Search This Blog

Tuesday, March 15, 2011

Kakiku


Nak byr saman kunun .
Kisahnya....
Hari terakhir pembayaran saman secara 'mega' (28 Feb 2010 la tuuu...)
Aku ada satu saman tahun 2005
RM70 aje
tapi kalau dah dapat diskaun 50%, okay la jugak
lepas duit minyak kereta, minyak motor, duit pasar 2-3 hari
minta 'ijin' kepala pejabat, 'nak kuar bayar saman'
jawaban; OK
bergegas la aku ke pejabat pos terdekat (Pasir Gudang lah...)
amboi....ramainya umat manusia
try tempat lain laa
mana tau tak ramai orang
destinasi : Masai
start Wave100 aku
aku tunggang secara santai
kereta berderet (jam = macet)
aku cilok kiri je
macam biasa
alah jalan Masai ni tiap minggu aku lalu
tetiba sebijik kereta sudah belok kiri
ada parking kosong
sedang aku betul-betul di sebelah kirinya
'bang!!!!....'
aku tekan brek kuat-kuat
nasib baik tak masuk longkang
sambung nanti laaa...

No comments:

Post a Comment